14 Mart 2026, Cumartesi

Bugün, o gün! O kutlu gün. Oğluşumun doğduğu, benim anne olduğum gün :) Her yıl 13 mart akşamı aynı heyecanla yatıp, 14 mart sabahı aynı heyecanla kalkıyorum. Sanki az sonra doğuma gireceğim, sonra da gözümü açtığımda kucağıma verecekler koca kafalı, T cetveli kılıklı bir oğlan çocuğunu, öyle bir heyecan. 

Anne olmak çok acayip bir şey. Çelişkili hislerle yaşamak demek, bir ömür... Çok endişe duymak ama çok sevmek. Çok kaygı duymak ama çok mutlu olmak. Çok üzülmek ama çok da sevinmek. Çok yorulmak ama çok enerjik olmak, hepsi aynı paketin içinde. Bu kafayla 29 yaşıma dönsem anne olmazdım, bunu biliyorum, akıllı insan işi değil çünkü bence, ama işte anne olduğum için de çok mutluyum. Çelişkilerle dolu bir his benim için annelik, demiştim, değil mi :)

Oğluşumun bu yaşı için farklı şeyler hayal etmiştim. Olmadı. Hayat onu da beni de zorladı son yıllarda ama bu da paketin içindeymiş deyip alıp kabul ettik anne-oğul. O her zamanki güleç haliyle, ben, konu o olduğu her zaman olduğu gibi, endişelerimi gülümseyerek bastırmaya çalışarak...

Dilerim bu hayatta yaşayacağı zorlukların bütününü yaşamış ve bitmiştir. Bundan sonrası su gibi akıp gitsin, istediği yönde, onu mutlu edecek şekilde. 

O mutluyken, ben de mutluyum çünkü :)

23 yorum:

  1. Canım Şule.... Çok mutlu, sağlıklı, huzurlu nice yıllarınız olsun birlikte...
    Öyle iyi ifade etmişsin ki. Bu bir dilekçe olsa altına imzamı basardım :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımın içi, farklı yaşlarda benzer süreçlerden geçtik , geçiyoruz seninle. güzel olsun ömürleri. mutlu olsunlar hep. biz de onların mutluluklarını görüp "yaaa o kadar endişelenmek de gereksizmiş ama neyse" deyip kadehlerimizi tokuşturalım gelecekte (çok uzak olmayan bir gelecekte lütfen :P) ege'de bir yerlerde :)

      Sil
  2. Leyla Kadalı Oğuz Bey'in yeni yaşını, senin de anneliğinin yıldönümünü en iyi dileklerle kutlar :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aman efendim, çok zarifsiniz, teşekkür ederiz anne-oğul :)

      Sil
  3. Selam yine de annelik güzel. Sizin de anneliğiniz ve oğlun yeni yaşı kutlu olsun. Oğul ya da kız için kaygılanmam.Her insanın hayatı kendine nasıl yaşayacaklar kendi becerilerin kalmış. Ben bunları kendi çocuklarım için söylüyorum. Ben hayatla nasıl baş ettiysem onlarda baş edebilirler kızım 44 oğlum 42 yaşında. Sevgiyle kalın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler, ben kaygılı bir anne değildim, ta ki, oğlum bazı rahatsızlıklar geçirene dek. ama atlattı, atlattık inşallah, ben de daha az kaygılı bir insana dönüşeceğim inşallah :)

      Sil
    2. Bilmiyordum. Çok özel bir durum olunca insan farklı oluyor. Sevgiler.

      Sil
  4. Canım Ozi yaa! Ne tatlı bir fotoğraf bu, anne oluş anındaki mutluluğu ne güzel resmediyor. <3
    Nice sağlıklı, mutlu, kahkaha dolu seneleriniz olsun, biz de görelim, mutlu olalım. :)
    İmza Auntie Ekmekcikız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahaha, sevgili auntimiz :) hep beraber güzel günler görelim dilerim

      Sil
  5. Yeni yaş Oğluşa sağlık mutlu gönlünün istediği gibi güzel günler getirsin. Hülya

    YanıtlaSil
  6. Nice harika yılları olsun. Senin de anne olma günün kutlu olsun :)

    YanıtlaSil
  7. ne kadar tatlı bir bebek ve mutlu annesi, nazarlar değmesin, doğurduğun gün kutlu olsun sevgili Şule. Oğlunun yeni yaşı sağlıkla geçsin, sonra da neşe ve keyif dileyeyim. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol Arpicim canım. ne gençmişim diyorum şimdi fotoğraflara baktığımda :)

      Sil
  8. O. Bey canımız ciğerimiz. İyi ki doğurmuşsun, nice yıllar görün birlikte dilerim. Çok mutlu olsun.

    YanıtlaSil
  9. Yukarıdaki yorumu Adsız olarak şeytmiş sayfa. Adsız değilim ben :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay sen adsız olabilir misin hiç canım ciğerim? çok teşekkürler , hepimiz çocuklarımızın güzel günlerini görelim dilerim :)

      Sil
  10. Çok duygulandım (yine). ❤️ Nice güzel, sağlıklı, huzurlu ve tabii ki gönlünce yaşları olsun oluşunun Şulecim. Sevdikleriyle, sevenleriyle, iyi dostlarla, sizlerle birlikte. 🙏🏻🧿

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Delim, hep birlikte inşallah :)

      Sil
    2. Amin canım Şulem, çok amin. 🙏🏻

      Sil
  11. Bence de anne olmak çok acayip bi şey Şulecim :)
    Nice güzel zamanlara birlikte şahitlik edin, tam da gönlünüzden geçtiği gibi olsun her şey..

    YanıtlaSil