18 Ocak 2026, Pazar

3-4 günlük bir Bergama kaçamağı sonrası merhaba :) Dönemin son dersini yaptıktan ve oğluşun son final sınavına girmesinden sonra kendimi yazlıkta tadilat işlerine girişen zarif eşimin yanına attım. Biraz ustalarla mesai yaptık, biraz akraba ziyaretlerinde bulunduk, biraz annemizin gönlünü eyledik ve bir akşam da arkadaşlarımızla sahilde yürüyüş sonrası kuzine sobanın başında şarkılı türkülü ve anılarla dolu bir gece geçirdik. Daha ne olsun :)

.

Bu arada Yenal Bilgici'nin "Sıfır Sayı" adını verdiği podcast programının "Türkiye'yi Değiştiren Kitaplar" bölümünü dinleyip bayıldım. Deniz Yüce Başarır'ın "Ben Okurum" serisinin son söyleşisi olan "Yarın Yapayalnız" bölümü ve Selim İleri külliyatı hakkındaki söyleşi de gayet doyurucu ve "okumadığım Selim İleri kitaplarına en kısa zamanda dalmalıyım" hissiyatı vermesi açısından güzeldi.

Küçük mola sonrası, yarın yeni bir haftaya huzurla ve mutlulukla başlayacağım. Şükürler olsun.


6 yorum:

  1. Anime fotonuza bayıldım, yüzünüze yansıyan neşe gençleştirmiş sizi. <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ya değil mi? biz de çok sevdik bu halimizi :)

      Sil
  2. Kuzine soba adı bile ısıttı beni. Huzurunuz daim olsun Şule Hocam. Hülya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kuzine soba benim de çok hoşuma gitti vallahi, bir de bizimkiler yemeği de onda pişirmişlerdi ki, o da on numara 5 yıldızdı :)

      Sil
  3. Sevgili zarif eşinizle güzel buluşma sizi mutlu etmiş. Satırlara yansımış. Kuzine başı mutluluk harika. Sevgiyle kalın.

    YanıtlaSil